Zwroty i reklamacje

Zwroty
      
Towar zakupiony w sklepie internetowym liko.net.pl klient może zwrócić w terminie 14 dni kalendarzowych bez podania jakiejkolwiek przyczyny, z zastrzeżeniem
§ 8 Regulaminu sklepu.
      
   Do zachowania ww. terminu wystarczy wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy, czyli:

  • pismo na adres: Hurtownia LIKO, ul. Chłapowskiego 20, 64-000 Kościan lub
  • e-mail na adres: biuro@liko.net.pl.
        

   Aby  zwrócić zakupiony produkt należy:

  • pobrać i wypełnić Formularz zwrotu oraz link do strony zwrotów
  • wysłać produkt wraz z dowodem zakupu i ww. formularzem, niezwłocznie lub przed upływem 14 dni od wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
          
         

Koszty wysyłki towaru pokrywa klient. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem i do paczkomatów.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez klienta użyte w pierwotnej transakcji, w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.

     

Reklamacje

W przypadku niezgodności towaru z umową lub jego wady klient ma możliwość złożenia reklamacji, na adres:

  • Hurtownia LIKO, ul. Chłapowskiego 20, 64-000 Kościan lub
  • biuro@liko.net.pl.

Jesteśmy 20 lat na rynku

99% pozytywnych opinii

Fachowa pomoc techniczna

Darmowa dostawa od 490 zł

Newsletter
Zapisz się i korzystaj z informacji o nowościach i promocjach
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
Sklep internetowy Shoper.pl | Projekt i wdrożenie AKTYNOVA
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium