Zwroty
Towar zakupiony w sklepie internetowym liko.net.pl klient może zwrócić w terminie 14 dni kalendarzowych bez podania jakiejkolwiek przyczyny, z zastrzeżeniem
§ 8 Regulaminu sklepu.
Do zachowania ww. terminu wystarczy wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy, czyli:
- pismo na adres: Hurtownia LIKO, ul. Chłapowskiego 20, 64-000 Kościan lub
- e-mail na adres: biuro@liko.net.pl.
Aby zwrócić zakupiony produkt należy:
- pobrać i wypełnić Formularz zwrotu, zapakować formularz wraz z towarem oraz dowodem zakupu i wysłać na adres Hurtowni LIKO w dowolnie wybrany przez siebie sposób,
- lub skorzystać z wygodnej aplikacji Furgonetka, do której przeniesie Cie ten oto link do strony zwrotów; wpisujesz e-mail który był przypisany do twojego zamówienia, czekasz chwilę (ok. 5min) na kod który Furgonetka wysyła na twój e-mail, po czym po wpisaniu kodu zobaczysz wszystkie swoje zamówienia. Wypełnij pola, wygeneruj etykietę zwrotu, spakuj towar wraz z dowodem zakupu i w wybrany przez siebie sposób nadaj paczkę.
- PAMIĘTAJ!! wyślij towar przed upływem 14 dni od wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Koszty wysyłki towaru pokrywa klient. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem i do paczkomatów.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez klienta użyte w pierwotnej transakcji, w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
Reklamacje
W przypadku niezgodności towaru z umową lub jego wady klient ma możliwość złożenia reklamacji, na adres:
- Hurtownia LIKO, ul. Chłapowskiego 20, 64-000 Kościan lub
- biuro@liko.net.pl.